مرکز دانلود جدیدترین و بهترین فیلم های روز دنیا

یهترین فیلم های دنیا را از سایت دنیای فیلم دانلود کنید

مرکز دانلود جدیدترین و بهترین فیلم های روز دنیا

یهترین فیلم های دنیا را از سایت دنیای فیلم دانلود کنید

سینِکداکی، نیویورک (2008)، Synecdoche, New York

“سینِکداکی، نیویورک” نخستین فیلم فیلم*نامه*نویس نابغه*ی هالیوودی “چارلی کافمن” در مقام کارگردانی است. کسی که همه*ی سینمادوستان او را برای نوشتن فیلم*نامه*هایی نظیر “جان ملکوویچ بودن”، “غریزه*ی انسانی”، “اعترافات یک ذهن خطرناک”، “اقتباس” و “درخشش ابدی یک ذهن پاک” می*شناسند. فیلم نخستین بار در جشنواره*ی کن ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و سپس در اکتبر ۲۰۰۸ به صورت محدود در سینماهای امریکا اکران شد.

نام فیلم یک بازی کلامی با نام قسمتی از شهر نیویورک است که فیلم در آن می*گذرد و “اسکنکتدی” نام دارد. “سینکداکی” یک صنعت ادبی قدیمی در ادبیات انگلیسی است و تقریباً مشابه کاربرد مجاز جزء به کل در ادبیات فارسی است. گویی “اسکنکتدی” مجازی از شهر بزرگ*تر یعنی نیویورک است و در حالی که داستان فیلم در آن می*گذرد، به نظر می*رسد تصویرگر شهر نیویورک باشد.
“کیدن کوتارد” (با بازی فیلیپ سایمور هافمن) یک نمایش*نامه*نویس و کارگردان تئاتر است که نمایشی با نام “مرگ ماهی*گیر” در دست تهیه دارد و چند ناراحتی جسمی که برای*اش پیش آمده، باعث می*شود زندگی او با افسردگی نیز هم*راه شود و به تدریج از همسرش “ادل” (با بازی کاترین کینر) فاصله بگیرد. بدترین شرایط زندگی*اش در ** روابط او با “هزل” زنی که در گیشه کار می*کند، شکل می*گیرد و همسرش هم*راه با دختر کوچک*اش او را به مقصد برلین ترک می*کنند. او جایزه*ی “مک*آرتور” را می*برد و سعی می*کند از کمک مالی آن جایزه برای خلق یک تئاتر بزرگ استفاده کند، نمایشی که تقریباً همه*ی مردم شهر در آن نقش دارند…


http://rapidshare.com/files/204701148/Synecdoche_New_York.part1.rar

http://rapidshare.com/files/204701124/Synecdoche_New_York.part2.rar

http://rapidshare.com/files/204701397/Synecdoche_New_York.part3.rar

http://rapidshare.com/files/204707847/Synecdoche_New_York.part4.rar

http://rapidshare.com/files/204698918/Synecdoche_New_York.part5.rar


Password: www.downloads.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد