مرکز دانلود جدیدترین و بهترین فیلم های روز دنیا

یهترین فیلم های دنیا را از سایت دنیای فیلم دانلود کنید

مرکز دانلود جدیدترین و بهترین فیلم های روز دنیا

یهترین فیلم های دنیا را از سایت دنیای فیلم دانلود کنید

مستند عجایب هفتگانه جهان

مستند عجایب هفتگانه جهان
Ancient Mysteries - Seven Wonders Of The World




مستندی در مورد عجایب هفتگانه جهان 

From the A&E TV series. Ancient artworks, period accounts and modern scholars provide a riveting look at the most fabled monuments of the ancient world.
This program takes a look at the seven architectural wonders of the world. Although the ... Full Descriptionpyramids are the only objects that remain, computer technology brings the other wonders to life, offering viewers a chance to gaze admiringly at constructions such as the Temple of Artemis at Ephemesia, and the Mausoleum at Halicarnassus
This program takes a look at the seven architectural wonders of the world. Although the ... Full Descriptionpyramids are the only objects that remain, computer technology brings the other wonders to life, offering viewers a chance to gaze admiringly at constructions such as the Temple of Artemis at Ephemesia, and the Mausoleum at Halicarnassus
download and enjoy
here are the links


عجایب هفتگانه جهان به هفت اثر برتر معماری و مجسمه سازی دوران باستان اطلاق می*شود. این هفت اثر ظاهراً اولین بار توسط یک فنیقیایی یونانی*الاصل به نام آنتیپاتروس در قرن دوم پیش از میلاد در یک کتاب ثبت شده*است. مشخص نیست که این فرد خودش این آثار را دیده*است یا نه. به هر حال آنچه مسلم است این است که وی در زمانی می*زیسته که تمام این شاهکارهای هنری سالم و موجود بوده*اند و او نمی*خواست ویرانه*ها را به همعصران خود معرفی کند.

تهیه فهرست کامل عجایب هفت گانه در اصل حدود سده دوم پیش از میلاد کامل شده*است و اولین اشاره به تهیه این مجموعه مکتوب در کتاب تاریخ هرودوت آمده*است که به سده ۵ پیش از میلاد مربوط برمی*گردد.
چندین دهه بعد از آن، تاریخ نگاران یونانی درباره بزرگ*ترین بناهای تاریخی دوران خود شروع به نوشتن کردند. از جمله کالیماکوس (Callimachus) - که در ۳۰۵ تا ۲۴۰ قبل از میلاد می*زیست - سر کتابدار کتابخانه اسکندریه، «مجموعه*ای از عجایب جهان» را تهیه کرد. امروزه، تنها چیزی که درباره این مجموعه می*دانیم، همین عنوان آن است و بس، به این دلیل که این کتاب نیز در آتش*سوزی بزرگ کتابخانه اسکندریه از بین رفت.
فهرست نهایی عجایب هفت گانه در قرون وسطا تکمیل شد. این فهرست شامل چشمگیرترین بناهای تاریخی جهان باستان بود که از بعضی، شواهد بسیار اندکی در دست بود و تعدادی نیز اصلاً باقی نمانده بودند. آثار کنده کاری هنرمند هلندی مارتن ون هیمسکرک (Marten Van Heemskerck) و کتاب تاریخ معماری یوهان فیشر ارلاخ (Johann Fischer von Erlach) از قدیمی*ترین منابعی هستند که در آن به این فهرست عجایب هفت گانه اشاره شده*است.
شواهد باستان*شناسی از بسیاری از اسرار تاریخی که قرنها عجایب هفت گانه را احاطه کرده بودند، پرده برداشته*است. عجایب هفت گانه برای سازندگانشان نمادهایی از مذهب، اسطوره شناسی، هنر، قدرت و علم بودند و برای ما، آنها شواهدی از توانایی انسان هستند.
از زمانهای بسیار قدیم تا کنون، فهرست*های متعدد و متفاوتی از عجایب هفتگانه به نگارش درآمده*است. فهرست اروپا-محور مذکور بدین قرار است:

فانوس دریایی اسکندریه
هرم بزرگ جیزه
تندیس غول*پیکر رودس
نیایشگاه آرتمیس
تندیس زئوس
باغهای معلق بابل
آرامگاه هالیکارناسوس

کارگردان: Clive Maltby
محصول سال: 2000
سبک: مستند تاریخی 


لینک مستقیم از سرور رپیدشیر :



http://rapidshare.com/files/193520738/AncientSevenWonderswww.caj.ir.part1.rar

http://rapidshare.com/files/193518335/AncientSevenWonderswww.caj.ir.part2.rar

http://rapidshare.com/files/193518011/AncientSevenWonderswww.caj.ir.part3.rar

http://rapidshare.com/files/193521574/AncientSevenWonderswww.caj.ir.part4.rar

http://rapidshare.com/files/193521317/AncientSevenWonderswww.caj.ir.part5.rar

http://rapidshare.com/files/193520836/AncientSevenWonderswww.caj.ir.part6.rar

http://rapidshare.com/files/193520673/AncientSevenWonderswww.caj.ir.part7.rar

http://rapidshare.com/files/193517237/AncientSevenWonderswww.caj.ir.part8.rar

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.erepublik.com/en/referrer/Hr498

دریغ است ایرانe که ویران شود

سلام
ایران بزرگ به شما احتیاج دارد
دوستان ایرانی شما تا کنون توانسته اند خاک ایران را حفظ نمایند و خیلی از قسمتهای آسیا را نیز به ایران اضافه نمایند، مرزهای ما اکنون از شمال به سیبری و از شرق به چین و آلاسکا میرسد
متاسفانه بدلیل کمبود مبارزان ، ایران در جنگ با کانادا شکست خورد و 2 سرزمین مهم توسط کانادا غصب شد
کمــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ـــک
این صدایی هست که این روزها از ایران در دنیای مجازی شنیده می شه،جنگهای زیاد بر علیه ایران نزدیک است. حیثیت نام ایران به شما دوست گرامی بستگی دارد
اما دنیای مجازی کجاست؟
دنیای مجازی جاییه که شما می تونید برای خودتون زندگی جدیدی شروع کنید، حزب سیاسی بسازید و فعالیت سیاسی کنید، یک یا چند کارخانه بسازید و کارخانه داری کنید، یا بچسبید به فعالیت های نظامی و یک مارشال بشید یا اینکه دوست دارید دلالی را تجربه کنید و دلال کالا یا قاچاقچی بشید، شاید هم دوست دارید خرابکار بشید و تو امور دیگر کشورها دخالت کنید یا اینکه فقط یه کارمند ساده باشید و زندگی آرومی داشته باشید یا هیچ کدوم از اینها شما رو راضی نمی کنه و تا رئیس جمهور نشید دست از تلاش بر نمی دارید. همه این کارها رو می تونید تو ایرپابلیک انجام بدید.
جالبه بدانید که هم اکنون بیش از 6000 ایرانی عزیز در این سایت عضو شدند در حالی که کشور مجارستان و رومانی بیش از 16000 عضو فعال دارند.
باز هم جالبه بدانید که شما میتوانید حتی توسط اینترنت dial up هم به راحتی بازی کنید ؛ فقط کافی که توسط دعوتنامه زیر ثبت نام کنید .
تنها کافیست تا روزی 5 دقیقه برای کار و تمرین نظامی وقت صرف نمایید
حالا ما از شما هموطن گرامی درخواست میکنیم تا به ایران مجازی بیاین و در این بازی ثبت نام کنین تا کشورتون رو از هجوم بیگانگان حفظ کنین.
فقط خواهش میکنم در صورتی که عضو شدید سریع بازی را رها نکنید در اینصورت بیشتر به ایران مجازی لطمه وارد میشه، به شما اطمینان میدهم در صورتی که 1 هفته در بازی باشید خودتان علاقه مند خواهید شد
در ضمن هر سوالی داشتید میتوانید از دوستان فعال در تیم آموزشی بپرسید.

لینک دعوتنامه: http://www.erepublik.com/en/referrer/Hr498


راهمای قدم به قدم تازه واردین http://erepublik.ir/forum/showthread.php?t=2777

راهنمای اولیه آموزش بازی http://erepublik.ir/forum/showthread.php?t=1127

آدرس فروم بازی برای آموزش و فارسی سازی: www.erepublik.ir
ایرانیان خون گرم منتظر حضور گرم شما هستند.
ستاد تبلیغات ایران مجازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد